Yardımcı olun bana ya tükendim artik😔 10 buçuk ayligiz ve 6. Aydan beridir gece uykusu cok kötü. Yarım saat, saat başı hele ki bu ara gece boyu memede ve sallanmak istiyor 10 dakikada bir uyaniyo resmen. Uyaninca su verip uyutmaya çalışıyorum kıyameti koparıyor meme veriyorum emzik gibi bi alıyor besigine koyunca yine başlıyor döne döne yatakta kalkip oturuyor
Derdi nedir hic anlamıyorum eller ayaklar hic durmuyor. Bide dişleri art arda cikardi simdi 4 üstte 4 altta var. Ama bir şey var gibi acı acı ağlıyor gece hep bütün saatleri görüyorum 😔 gündüz de hep uyumak istiyor gece uyumadigi için. 2 uyku yaptırmaya çalışıyorum ama bazen olmuyor 3 uyku yapiyor ama son uyku en fazla yarım saat sürüyor. Artk biraz uyumak istiyorum çok yoruldum gerçekten aylardır 🥺🥺 meme alışkanlığı mi diş mi ne bilmiyorum.. açlıktan olduğunu da düşünmüyorum çünkü gün içinde sağlam yese de akşam yaptırmadan önce muhallebi tarzi seyler yada meyveli yoğurtta deniyorum ama yine uyumuyor.