Merhaba anneler 5 buçuk aylık bir kızım var. Memlekete tatile geldik. Akşam misafirlerimiz vardı kızımı yere bastırmaya çalıştılar. Kızımda kısa süreli ayağını yere basıp çömeldi. Basmak istemediginde hiç basmadı çömeldi istediğinde biraz bastı çömeldi. Yalnız bu aydaki bebekler uzun süreli ayaklarını yere basıp direnmedi dediler. Şimdi kendim deniorm uzun süreli basıp direnmior kısa kısa direnio sonra dizlerini kıriyor. Endişelenmeye başladım bu bir sorun belirtisi mi acaba gerçekten tamamen basıp direnmelimi bu aydaki bebekleri olan anneler sizde durum nedir acaba?