Merhabalar. 4 aylık bebeğimde reflü var. 3 aylıkken aşırı kusmalarımız vardı kilo alımımızı etkiledi. Şimdi ise yedikleri ağzına geliyo ve aşırı iştahsız. Biberonu görse öğürüyo😞Gün içerisinde zorla mama içiriyorum. Onu da çopu zaman kusuyor. Gaviscon infant ve motilum kullanıyoruz bir haftadır. Ama faydasını göremedik. Bebeğinde reflü olup belirtilerini hafifleten annelerimiz hangi ilaçları kullandınız? Kaçıncı ayda geçti reflünüz? Geçmesi için neler yaptınız?