feyzaaa büyüme atatğı olabilir yada gaz sancısı. Karnına masaj yapmayı deneyin üzerini biraz hafifletin masaj yağıyla masaj yapın youtubeda ayşe ebe var 3 ay boyunca o masajı kaç kere yaptım bilmiyorum 🤷🏻♀️ bi de bebekler ışıktan da çok rahatsız oluyor loş ışık açmayı deneyin.
Gaz sancısı için nutrigen in gasodex şurubu var ilaç değil tamamen bitkisel ürünler karışımı içinde kimyon rezene papatya olduğu için bebeği rahatlatıp uyumasını sağlıyor bi araştırın isterseniz geçmiş olsun 💐