Ezgim1 Arkadaşlar , 4 aylık bir bebeğin var , biliyorum çok önerilmiyor fakat yürüteç ne zaman kullanmaya başladınız , yada yürüteç yerime hangi ay da ne kullandınız ?
busrasilra14 Ezgim1 7 aylik ben kullanmadim hic ama kullansaydim da 5bucuk aylikken falan baslar 10ar dakika bindirirdim fakat simdi bile kalkmaz istiyor yani cok da gerek yok bence
As01 Valla 6 ayda başladık 8 aylığız gün içinde işim olunca koyuyorum severek biniyor sıkılınca zaten kendisi çıkmak istiyor
haziranin25i Ezgim1 kızım dik durabildiği için 4,5 aylıkken koyduk zaten 10 dk dan fazla durmak istemiyor. Şimdi 6 aylığız binmek istemiyor bizimle beraber yürümek istiyor 😂😂
bsr_a_a Sanırım en geç ben koymuşum 😄 10 aylıkken koydum ilk başlarda sevmedi ama şimdi severek biniyor
Ommalik Bizde 5 aylıkken koymaya başladık. Herkes tepki gösterdi çok erken diye ama oğlum çok seviyordu. Şu an yedi aylık severek biniyo. Sıkıldığı zaman alıyorum, özellikle mutfakta iş yaparken yanımda duruyor o yüzden iyi oluyor benim için de
Alpyas Ezgim1 8 aylıkken aldım evde yalnızken 5-10 dakika yemek falan yiyebilmek için koyuyordum çok kullanmadım. 9 aylıkken yürüme arkadaşına tutunup kalkmaya başladı 11 aylıkken tamamen yürüdü. Yürüme arkadaşı yürümesine daha çok yardımcı oldu.