sedaomur26 ewet geecekten bende pişman oldum bir anlık yorgunlukla sinirle geri bağladım şimdi diyorum tekrar denesem aceba alisirmi diye eşimde uğraşma hiç seneye alıştır diyor birde oğlum konuşmuyor daha yani söylediği kelimeler filan var ama derdini Anlatamiyor cümle kuramıyor o yüzdende kararsizim