Daha önce çok post actim uykuyla ilgili tüm şikayetlerimi geri almak istiyorum meğer ne büyük nimetmis bebegi memede uyutabilmek😔😔 6 aylik oğlum son birkac gündür gece uykusu icin emzirirken memede ağlıyor kafasını geri atıyor ben emzirmeyi birakinca daha çok aglamaya basliyor kucagima alip pispislamak istiyorum geri itiyor beni bu hallerine cok üzülüyorum 😢😢 gunduzleri de birkac kez yapiyor ama geceki kadar değil, gündüzleri memede uyuyor çoğunlukla, neden olabilir ki bakıyorum süt var ama tadi falan mi değişiyor gece bilen varmi ne yapmaliyim😔😔