tugceacksz Kızlar merhaba 8 aylık kız bebeğim ses çıkarmıyor, sesli gülmüyor. Nadiren bir kaç kere sesli güldü. Bir hafta kadar da ses çıkardı. Sonra tekrar geri bıraktı. Sebebi ne olabilir sizce. Bu konuda bilgisi olan paylaşabilir mi
Elmadersem tugceacksz zamanını bekliyor olabilir sesten kastınız ne acaba mesela benim bebeğimde cok fazla sesler cıkarmazdı bi arkadasımın cocugu konusacak gibi sesler cıkarırdı. 11 aylık olacak daha yeni yeni bıcır bıcır sesler cıkarıyor.
Nurse42 tugceacksz Mesela karşısında abartılı şekilde bababa demeyi denediniz mi yani abartıdan kastım ağzınızı çokça açarak neşeli şekilde söylemek gibi mesela dedede yi ağzınızı açıp dilinizi göstererek ve hafif sesinizi yükselterek söylemeyi denediniz mi ben 6 aylıktan veri böyle söylüyorum 7bucuk aylıkken başladı söylemeye dedede diye
tugceacksz Elmadersem hani bebekler agu bababa falan der ya yada anlamsız ufak çaplı çığlıklar falan onlardan bahsediyorum canım
Elmadersem tugceacksz anladım canım. Bir ara cıkardı diyosun bence daha yeni yeni baslayacak senin bebiş inşallah
Nurse42 tugceacksz Olsun siz devam edin günü vardır mutlaka annem hep der sen ne kadar uğraşırsan uğraş allah izin vermeden ne yürür ne konuşur ne emekler bi bakarsın bi günde oluverir denemege devam bıkmadan usanmadan 😊
tugceacksz Nurse42 anne olunca insan çok farklı şeyler düşünüyor. İnşallah dediğiniz gibi olur zamanı vardır 😊