Merhaba,
Bebeğim yaklaşık 3-4 gün önce 1 yaşını doldurdu.
Kilolu bir bebek değil.
Birkaç gündür yemek yemek istemiyor. Gün içinde zorladığım kadar yiyor o da enerji ihtiyacını karşılayacak kadar bile değil bana göre.
2 kez de şiddetli kustu.
Bu durumu yaşayan var mı? Geçici midir? Doktora götürmeli miyim?