Birşey sormak istiyorum ben 10 gün aralıklı hasta oldum grip gibi test yaptıracaktım yaptıramadım maalesef bi ara çok kötüydüm ama şuan geçti tabi covid oldum geçirdim belkide diyorum ama sadece grip gibi oldum burnum tıkandı Onun haricinde bişey olmadı sorum şu geçirdiysem bile covidi bilmeden aşı olsam mesela şu kadar aydan sonra olunuyor diyorlar ya birşey olurmu acaba ayı dolmadan olmuş olsam