haziranin25i Mstfnannesi bizde öyleyiz kuzum. Sağa sola dönerken bile ağlıyor gibi ses çıkarıyor. Bütün gece su ve mama vermekten eşimle helak oluyoruz. Bir an önce yaz bitsin istiyorum ❤️
Mstfnannesi haziranin25i malesef canım bizde öyleyiz. Sürekli git gel su,mama pışpışlama yapıyoruz. Rabbim yardımcıları olsun bebeklerimizin biz yine de dayanıyoruz ama onların bedenleri küçük çok huzursuz oluyorlar.
haziranin25i Mstfnannesi biz bile huzursuz oluyoruz. Yavrucaklarımızı o kadar iyi anlayabiliyorum ki. Bir an önce yaz bitsin 🤲🏼
Betull0634 Mstfnannesi bizim de ayni günduz hic uyumuyor aksam 8 de en gec 9 da uyuyan bebegim artik uyuyamiyor bizde careyi disari cikmakta bulduk arabasina koyup sahile felan iniyoruz biraz serinlikte uyuyor
Elisagencer Mstfnannesi ah ah sıcaklardan biz koca insan bunalıyoruz çocuklarımızın bunalmasına şaşmamalı ben mesela gece emmek için uyandığında su da veriyorum sıcaktan içi yanmış olabiliyor bazen