Hmhm61 hayirli olsun oncelikle. Normal dogum yaptim baya ic dis dikislerim vardi. Doktorum dus alabilirsin lakin bacak iclerine kese yapma dedi. Batikon ve gazli bezle 10 gun boyunca pansuman yapmaya calistim. Gazli beze batikonu surup o bolgeyi silin depend bezin ortasina yeni bir tane koyuyordum br osnraki tuavlete kadar kaliyordu. Dediginiz gibi kanama devam ediyor, kuruma gibi durum olamiyordu idrarimi bile tutamaz haldeydim. Cok sukur 10 gune kadar ne dikis ne enfeksiyon herhangi bir sorun olmadan gecti.