BademsMam merhaba doktorumuz 1yaşında tahlil yaptı sonuçlar iyi olduğu için bırakın dedi. Daha önce soeduğumda tahlil olmadan kesinlikle bırakma demişti. Hatta yeni 1 yaşında kışa doğru birdaha tahlil yapar bakarız gerek olursa demirinde ve d vitamininde düşüş olursa başlarız dedi