Cennetkokulum26 ben geleneksel yöntemciyim(büyük kızım 13 yaş,ortanca oğlan 12 yaş)sık sık çişe tutuyorum geçen aydan beri.(ufak oğlum 17 ay 14 günlük)yol kat ettin mi dersen de çişi gelince ağlamaya başlıyor ve elini de pipisine götürüyor.ben götürene kadar altına koyveriyor gerçi.şimdiye kadar 3 kez de kakayı denk getirdik.(yanımda olup fark ettiğim an gidiyoruz tuvalete)birde altına kaçırınca elini ağzına götürüp şaşırmış ,kusur işlemiş misali"çişşşş"diyor.ama pes etmek yok o çiş o tuvalete denk gelene kadar(bu ara da denk gelmemesinin bi sebebi de benim aslında.elimde iş oluyor bırakana kadar altına kaçırıyor)