İstanbul Göztepe’de oturuyorum. Bebeğim 20 Mayıs’ta doğdu, süt alerjisi çıktığı için ilk ay sağdığım sütleri bağışlamak istiyorum. Sütüm çok geliyordu bir buzluk dolusu süt var. Sigara, alkol kullanmıyorum. Bebeğim erkek. İhtiyacı olan bebek veya kanser hastası varsa bağışlamayı çok isterim, boşa gitmesin o kadar süt.