dehsetulvahset Mom07262 ya bu beyinsizler oksijen israfi bu nedir ya bu kadar olamaz aptal mahlukatlar ben yerimde duramiyorum elimden birsey gelmiyo die bunlar hem kendileri cikarmis hem egleniyorlar Allah akil fikir versin