Liyazynp bende kullandım günde 3 kez 5’rr damla olarak kullanabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm tabi bebeğe göre değişir de ben 30 günlükken başladım tavsiye ederim denemenizi ama sürekli günde 3 kez aynı saatlerde verin, düzenli verince kendi kendine gazını çıkarmaya başlıyo büyüdükçe