Bal-Kaymak Ecemm6 ben oda sıcaklığında ki suyla dolaptan suyu biraz karıştırıyorum . 13 ay bitti. Dolaptan koymayınca bekledikçe su iyice ısınıyor nasıl içsin çocuğum 😂 içi yanıyor dolaptan karıştırdığım gibi lıkır lıkır dikiyor kafaya 😂
Baloglumdoruk Ecemm6 ben biraz damacanadan biraz dolaptan koyuyorum sadece damacana çok sıcak oluyor hava zaten çok sıcak 15 aylık benimkide
Nazlimom Ecemm6 valla buz gibi su veriyorum asla ılık su içmiyor. Zaten bünyesi alışsın istiyorum. Ben kendim yaz kış çok soğuk su içiyorum. Bana çekti galiba. 13 aylık bu arada
_elmaliturtam Ecemm6 8 aylık ilitmiyorum direk veriyorum çok sıcak havalar ya. Bence su soğuk olmadığı takdirde bı sıkıntı olmaz
minnoscan Ecemm6 7buçuk aylık oda. Sıcaklığında veriyorum hatta biraz soğutsam mı diye düşünüyorum da cesaret edemiyorum
busrasilra14 Ecemm6 ben bebek suyunu salonda bekletiyorum zaten klima calisiyor serin oluyor damacanadaki su yag gibi oluyor vallahi