1234batin Kizlar yavrum ,9 aylık üst dişleri çıkıyor biriisi patladı diğeri şiş hala iştahı hiç yok ağlaya ağlaya veriyorum herşeyi ne versem yarım saat sonrasında kusuyor ateşi hafif var afedersiniz kakasida sarı ama hisal değil yardimci olurmusunuz
Bal-Kaymak 1234batin iştahsızlık ve günde 4-5 kez kaka durumu oğlumda da oldu. Doktora götürdüm bütün testler temiz çıktı ama doktor ateş ve kusma da oluyor mu diye sormuştu. Oğlum da olmadı. Ateş ve kusma da varsa siz götürün bir doktora bence. Bizimki dişten sanırım yemek yememe, huysuzluk falan
Nohutannesi 1234batin yani her çocuk kendine özeldir tabi ama oğlumun 8 dişi var. Birini çıkarırken kusması olmadı. İshal yapabiliyor diş nezle belirtileri yada 37,5larfa ateş ama kusma yapmiyor diye biliyorum ben. Salgın da var ve benim bebeğimde etkilenenlerden. Bence bir gösterin isterseniz
Alminazli Benim kızımın ateşi 38.8 lere kadr cıktı zaten hep istahsiz bebek diş döneminde iyice iştahsızlasiodu hatta şu an alt ön dislerini çıkarıyor 300 gram vermiş 8 buçuk kilo 11 ay 24 günlük kusma oldu ama şöyle ben colgel jel sürdüm bi kac kere o midesini bulandiriodu 2 dk sonra kusuodu azcık dolu dolu bi kusma hic olmadi ama kızım üst solunum yolu enfeksiyonu gecirio su an doktordan geldik 2 saat önce yogun bi salgın vardi ishal kusma