sadecegokce _elmaliturtam klima açmaya korkuyorum bende migren var hemen kalkar 😆 kızımda hasta olur falan diye ne klima ne vantilatör bize gelmiyor 😅👍
_elmaliturtam sadecegokce bende acmiyodum ama bugünlerde 40dereceyi buldu buralar belki geçmiştir bile dayanamayıp açıyoruz hem çocukta sıcaktan uyuyamiyor maalesef 25derecede açıyorum çok soğukta olmuyo hem okadar 8aylik kizim
KutayinAnnesiii Aynı durum bizde de var şuan uyuyordu üstünü değiştirmek zorunda kaldım o kadar terlemiş 😒 biz de aynı durumdayız hiç esmiyor şıp şıp ter akıyor üzerimizden
sadecegokce buselidunya biz daha yastığa geçmedik ama geçsek bizde farksız olmaz direk yastığı yıkamam lazım bu kadar tere karşı 😏😁
123ab sadecegokce ben çarşafını Müslin yaptım Müslindej atlet aldım klima açık üstü açık uyutuyorum ancak öyle normal oluyor ısısı yoksa anında su içinde kalıyor tabi klima üzerine gelmiyor 27 derecede çalışıyor hava sıcaklığı 38 falan burada başka çözüm bulamadım daha ben
sadecegokce 123ab ahh ya gerçekten öyle bizim burası o kadar sıcak değil 24 derece su an. biz bile bas edemiyoruz bu durumla allahım kolaylık versin inşallah 🙏
Eso93 sadecegokce Benim bebeğimde de oluyor bazen. Nadir olarak vitamin eksikliklerinden kaynaklanabilir ama havalardandır bence.
sadecegokce Eso93 şubat ayında doğdu doğduğu günden beri böyle doktora sordum bi sorun olmaz dedi genellikle çoğu bebek’te görülürmüş ama kendimi kötü hissediyorum bebeğim sürekli terledikçe
sadecegokce morkalp ya ne güzel bizimki de beşikte yatmıyor yanımda ama üstünü değiştirirsem uyanır çok hafif uykusu o yüzden yer değiştiriyorum
sadecegokce _elmaliturtam bakalım üstü açık yatırıp bi bakacağım ne durumda 😒 ona göre ayarlarız artık kendimizi
Eso93 sadecegokce Haklısın. Anne olarak bazı şeyler bizi haddinden fazla üzebiliyor seni anlıyorum. Ama eminim geçici bir durumdur. 🥰 Doktora gösterdiysen bi sağlık sorunu değildir.
Zeynephatice sadecegokce emiyor mu emen bebek terler diyolar bide genetik oluyor. Ben sırtına bez koyardım küçük havlu tarzı uyandıkça değiştirdim
Tugbae sadecegokce benim kızımda saçlı bir bebek aynı sizin kızınız gibi uyurken yatagı nevresimi sırıl sıklam oluyor uyandıkça değiştiriyorum herşeyini baştan aşağiya ama vicdanen çok rahatsızım ne yapsam ya hasta olursa böyle terleyip diye zıbın ile yatıyor benım kızımda ama aynı yine sırıl sıklam
sadecegokce Tugbae bende aynı şekilde sanki onun terlemesi benim suçum gibi. üstü açık yatırmakta tereddütte bıraktı beni ya hastalanırsa, terleyince de o kadar kötü hissediyorum ki.. ben uyurken o terliyor. benim suçum gibi. 😔
Zeynephatice sadecegokce benimki 17 aylık zıbınla yatıyor sadece bacaklarına incecik örtü örterim sırtına bez gece en az 3 kere değiştiririm sürekli terler
Tugbae sadecegokce vallahi aynı hissiyatı paylaşiyoruz bişey de yapamadıkça daha çok kahroluyorum nedensiz hava sıcak ne yapsak terleyecek ama annelik işte dinlemiyor 23 derece üstüyse odanız yatırabilirsiniz zıbınla daha çok terlemez belkide