1 yaşında bi kızım var iki gündür sesi kısık nefes alıp verirken hışır hışır ediyo ama burun akıntısı öksürük hiç bisey yok keyfi de yerinde bronşit falan olsa öksürük te olurdu degilmi ilk bebeğim bu konularda acemiyim yardim edin lütfen pazartesi doktor kontrolüne gideceğiz o zamana kadar beklesemmi yarinmi gotursem