Esra76 Kızlar artık bıktım su batiklardan ya ne olur biseyler önerin ağda yaptırıyorum 2 haftaya kalmaz hemen çıkıyor milletin bacakalari hep pruzsjz ve uzun zamandır çıkmıyor elbise bile giyemiyorum çok kötü duruyor
Minnos0101 Esra76 diyelim ki pts epilasyon yaptın ardından duşa gir sonra jiletle Bi sonraki hafta yine aynı gün aynı yöntemi 3 4 Ay her hafta tekrarla kurtul
Bualemdeyeniyim Esra76 ağda lazere göre daha cok can yakıyor emin olun😁 bende de batıklar vardı iki seanstan sonra düzeldi
Smilee Esra76 belki ilk seanslarda canınız çok az yanabilir ama uyuşturucu kremler var kullanabilirsiniz. Lazerden sonra kıllarınız gelmeye başlayınca keselenirsiniz batıklardan muhtemelen 3-5 seansta kurtulursunuz. İnanın ağdanın sonu yok. denize mi girilecek etek elbise şort mu giyilecek tereddütsüz giyip çıkmak büyük lüks.
Hakcjrks Esra76 buz lazer var o hiç acımıyor sinek ısır gibi ama ağdanın yanında hafif bi de pürürssiz oluyor artık herkes lazer yaptırıyor
Minnos0101 Esra76 hayor jiletle almayacaksın. Epilasyon yaptın ya tuglerin bitti tamamen sonra duşa gir kılsız bacağına yapacaksın