2 ay 25 günlük bebeğim son üç gündür akşam üstü çığlık çığlığa ağlama krizine giriyor saatlerce nefesi kalmıyor artık öksürmeye başlıyor arabaya bindiriyoruz yola çıkıyoruz yolda uyuyor artık tükendim. Bunu yaşayan, yaşayıp aşan birileri var mı? Kafamda huni eksik bir tek çıldıracağım.