614408eoa Bussse_ hic memnun kalamadım ben ondan ne yalan diyim bi isede yaramadı bide kıyafetleri batti gitti cocugn lekeside kalıyor doktormla knusp sidefere gectim 1 yasında baktırgımda kanına heesey güzldi öle de braktık
Hakcjrks Bizde de kan düşük çıktı 3 şişe yazdı kullanıyorum gayet de iyi yiyor bilmiyorum iştah açıyor mu da 2. Şişeye geçtik