Bcinar ben sütüm azken senin gibi saatlerce emzirip üstüne 90 cc mama veriyordum ama yaptığım yanlış suymus. Çocuk 4,5 saat emmiyormuş. Yorulunca bırakıyor uyuyor uyanıp emiyor bazen emiyor bazen çiğniyor. Ben de sanıyorum ki 4,5 saat hep emdi doymadı. Meğer çocuk göğsümde uyuyormuş ilk bebeğim hiç bir bilgim ve yardımcım yoktu. O dönem sık sık mama veriyordum ama şimdi mamayı kestim. Sadece anne sütü alıyor. 5 dk emip uyuyor yerine koyuyorum 10 Dk sonra kalkıp bi daha emiyor. Bu gün içerisinde hep böyle ama gece emip uyuyor. Doymasa gece de uyumaz:) Allah’a şükür mamayı kestik meme yiyoruz sadece. Hep tecrübesizlik