Ikiz bebeklerim oldu biri yogun bakimda kaldı. Tandem testi istedik topuk kani gibi ama daha genis tarayan bir test. Sonuclarda bazi degerler yuksek cikti aonra metabolizma uzmanina gittik testeler yenilendi ve yine bir deger yüksek cikti ama uzman yogunbakimda damardan beslenmisse yüksek cikabilir dedi sorun yokmus. Yani uzman yorumlamadan siz panik yapmayin üstelik erken farkedilecek bir seyse tedavisi varsa iyi düşünün.