Karadeniz61 Doğumum sırasında kovid olduğumu öğrendim 4. Ayım şans eseri baktım kovid aşım çıkmış, 6. Ayda çıkmıyor muydu kovid aşısı emziriyorum 4 aylık bebeğim, 6 ayı bekleyim mi aşıyı olayım mı
Duygusuz Karadeniz61 3 aya cekti ler o süreyi olabilirsiniz aşı ben bebegim 4 aylıkken oldum. 2.dozu olacagım haftaya
Karadeniz61 Cheddar Yasemin38 Gozde_alparslan Duygusuz Rikaa hiiiç haberim yoktu yaaa 🙈🙈🙈 1 ayda geçmişş hatta demek.. hemen alayım randevu olayım aşıyı zaten o lanet yüzünden bebeğimden 15 gün ayrı kaldım
ikitostikannesi Duygusuz olduktan hemen sonra emzirebiliyormuyuz peki herkes farklı şeyler söylüyor korkumdan olamadım
Duygusuz ikitostikannesi emzirebiliyoruz. Benim bebegim alerjik ben cok Dr a sordum cok arastırdım içime sinerek oldum hemen de emzirdim
ikitostikannesi Duygusuz benimkide alerjik ya kimi bana diyor emzirilmiyor dört hün yok sağıp atıyorsun diyorlar veya sütüm kesildi dediler oyüzden korkar oldum
ikitostikannesi Duygusuz ağır geçiyormu peki ben baya gerginim iğneye fobim var hala cesaret edemedim 😂
Duygusuz ikitostikannesi bende ilk gün kol agrısı ikinci gün hafif ates bas agrısı oldu parol aldım bir kez ertesi güne iyiydim herkese farklı yan etki yapıyor