annemmm2021 Kızlar benim kiz bir haftadır çok uyumaya başladı belki normal ama böyle uyumuyodu 5 10 dakika emiyo 2 3 saat uyuyo normal mi kan şekeri mi düşüyor yoksa
Cheddar annemmm2021 sarılık tehlikesi geçtiyse kan şekeri düşmez. Benim kızımda uzun uzun uyurdu o aydayken
Lidya-t Keyfi yerinde demekki çok normal uyuması .Benimki 3-4 saat uyanık kalır sürekli uyurdu o aylarda
dedusseda kilosuna bak eğer haftada en az 250 gr alıyosa kan şekeri düşmüyor yani aç deildr ama 2 saati geçirme beslemek için hem sütün artsın emdikçe hemde bebeğin güzel beslensin
dedusseda annemmm2021 kilo alımı iyi uyusun emmesi kadar uyyması da değerli 3 saati aşma gece emmesindede bnce sütün azalır yoksa
annemmm2021 dedusseda yani bebeğe yetecek kadar var canım sağınca 30 cc anca çıkıyor sert dolu göğüsten
dedusseda annemmm2021 en büyük yanılgı bu biliyo musun sağdığın sütle sütünün miktarını kıyaslaman. o yüzden sordum zaten bebek sağılann sütten çok daha fazlasını emer 30 cc emmez yani kesinlikle için rahat olsun