Pnrzengin belki daha fazla ama bildiğim en az 10 yıldır yaşıyorum bu acıyı yıllar önce gittiğim doktor tavsiye etmesi ameliyatı. Doğumdan snra rahattım aslında ama son 1 aydır acaip zorlanıyorum tuvaletim gelince nefesim kesiliyor sanki sıcak suya oturmadan asla yapamıyorum yarım saati buluyor Bi tuvalete girip çıkmak 🤷♀️ yine doktora gittim ameliyat olmak istiyorum ddm. Ameliyat sırasında makattaki kaslar kesilecek yani tuvaletini ve gazını tutamayacaksın yaşın çok genç tavsiye etmiyorum 55 60 olsan zaten o kaslar yine işlevini yitireceği için ameliyat yapardık ama yaşın çok genç ameliyat önermiyorum dedi. Aynılarını yıllar önceki doktorda söyledi. Neyse sonuç olarak doktor recbutin diye krem ve fitil verdi günde 2şer defa sırayla kullanıyorum. Ayrıca losyonsuz sade vazelini her wc gittiğinde çişe bile gitsen mutlaka içine dışına sür, kahvaltı hariç her yemekten önce mutlaka meyve ye ve bol su iç dedi. Ayrıca duphalac verdi kabızlığı önlemek için benim kronik kabızlığım var diye. Çok şükür rahatladım. Baya da uzun yazdım sanırım İnş karışmamıştır 😅