Oluyor. Benim kızımda geç başladı. kucağımdan bırakmadığım için olduğunu düşündüm 😂 ne zamanki çocuğu gün içinde yere bıraktım kendince vakit geçirmesine izin verdim; dönemeyen kızım döndü başını dik tutmaya başladı mama sandalyesinde oturmaya başladı 😂 bebek kendisi ne zaman isterse o zaman yapıyor her şeyi geç olsun güç olmasın fırsat ver bence yavruna, o her şeyi kendi zamanında yapar 🌸