Abf Bebeğimi 6. Ay aşısı dan sonra 12. Ay için randevu verecekken hemşire mültecilerden dolayı hastalıkların arttığını 9. Aya da aşı konulduğunu söyledi, 9. Ayda aşımız var, 9. Ayda aşı olan bebek anneleri var mı?
Ltprknn Abf olan çok var.biz evden çıkmadığımız için ben gerek görmedim o yüzden 12. Ayda yaptırdım ama su çiçeği bazen olmuyor olmama durumunda da diğer aylara uzuyor falan filan.doktorunuz daha iyi bilir
Ozgeruya Abf evet 9. Ay asisida var ama biz olamadık alerjimizden dolayi erteletti doktorumuz simdide zamani gecti diye saglik ocagi yapmicaz dedi. Bugünde 1 yaş aşımızı olduk
Mlkmhrrm Abf bize de söylendi bugün gittim aşı kalmamış tedariğinde sıkıntı çekildiğini söylediler ayın 10 undan sonra arayacağım tekrar 1 yaşında tekrar yapılacakmış
Muhasebeciana Abf evet 1.5 ay once olduk hic bir yan etkisi olmadi bizde cok sukur biz hastanede tum asilarini doktorumuza yaptiriyoruz doktorumuz gozetim altinda bekletti bizi o sekilde evimize gittik daha sonrasinda
Kahvedelisi Abf o ası hem 9. Ayda hem 12. Ayda var aynı ası ama 1. Doz şeklinde değil. Mültecilerden dolayı daha erkende yapalım denmiş sanırım. Bizim doktorumuz cocuk insanla iletişimde değilse 12. Ayda yaparız dedi.