sarpinko nasıl bukadar a fatura geliyor anlamıyorum. Biz evde değildik sadece 9gün evdeydik bir ayın içinde. 295tl gelmiş 9gün için. Sürekli açık klima. Ama gece olunca biraz kısıyorum ona rağmen böyle. Urfa’da yaşıyoruz. Acaba burda kaçak kullanım fazla oyüzden mi anlamadım