mirayybebek bize de küçükken öyle söylemişti içe basıyor falan d vitamini yetersiz bir sürü şeyler bilmem ne,
ama yok 1 yaşında kontrolde başka doktor gördü hiçbir şeyi yok normal dedi 2yaşında tekrar kontrolde bakacak. Yine de sorun yok olsa da Ortopedi ayakkabı giydir en iyisi diye göndermişti