Synmannesi ben kızımda çok az kullandım bebek arabası genelde hep anakucağındaydı o yüzdende ihtiyacı olana verdim sonra ama oğlum biraz iri bir bebek anakucağı çok zor oluyor diye ikinci el Pierre cardin’İn bir arabasını aldım gayet temiz sağlam hatta bizden sonra bile kullanılır 3 4 yaş çocuğa apar topar bir yete giderken. hiç üzülme yani satıcıyla güzelce konuş detaylı iste fotoğraf ama .