duygu3437 işte bide şöyle Bi durum var çocuğun her kakasında olan Bi kan yok ilk görmeye başladığım geçen aydı. Bir gün geliyor ya bidaha on gün sonra geliyor bidaha bir hafta sonra geliyor. O aralardaki günlerde hiç yok. Yani iki üç gün mama kullansam da, mamanın fayda edip etmediğini anlamicaz ki mantıken. Çünkü her kakada gelen Bi kan yok bazen oluyor on gün gelmiyor anne sütü alırken de.