elizitosunannesi 2 aydır kullanıyorum ilk zamanlarda baya iştah açtı o zaman iyi kilo bayramda 10 günlük tatile gittik o ara düzeni bozuldu şimdi tekrar düzen kurmaya çalışıyorum. Doktor uzın süre kullanmamızı önermedi belki bi ay daha kullanıp bırakırız zaten şurup bi süre sonra etkisini yitiriyormus öyle dedi yani doktor