Betuul09_kumsal uykusu gelince uyur fikrine alıştırdım kendimi önce çünkü saatlere çoktakıluyordum sonuçta robot değil onlarda insan. Günde 1 kere uyuyor öğlen uykusu. Emziriyorum ama uyumasına müsade etmiyorum sonra bırakıyorum gündüzleri çoğu zaman kendi kendine sızıyor gecede bem yanında duruyorum aşırı hareketli bebeğim bu arada, karnı tok herşeyden eminsem dönüyor kalkıyor konuşuypr ama en sonunda uyuyor göz teması kurmuyorum yanıma gelirse öpüp yatağına koyuyorum yer yatagında yatıyor bu arada. Yarım saat 40 dakikayı bile buluyor ama ben oturup foruma bakıyorum oda uyumuş oluyor yani sorunuz olursa yanıtlarım tabi daha detay isteyen konular bunlar