BirgulK Mavsnz06 ince müslinle göğüs kafesinden göbeğine kadar örtüyorum sıfır kol veya askılı zıbınla uyuyor
ggmom Mavsnz06 dönmeye başladığından beri örtmüyorum. Burası geceleri serin biraz patikli uzun tulumla yatırıyorum
Annesi23 5-cocuk-annesi aslında bi yandan iyi oluyo çünkü ona sarılınca kendi kendine uyuyabiliyo ve bende her gittiğim yere taşıyorum ama yazın böyle olacağını düşünemedim neyse artık kışa ne kaldı şurda 😌
Akbasrabia Duygusuz küçük 8 aylık oldu 1 buçuk aydır sadece beziyle yatırıyorum benimki hasta olmadı ama tabi size diyemem yatır bişey olmaz diye 😊