Istanbulda oturuyoruz ve üstüne bir şey örtmüyorum. Hatta 2 gündür alttan çıtçıtlı atletle yatıyordu. Bugün biraz esiyor diye ince bir muslin attım. Kendime nasıl yapıyorsam ona da öyle yapıyorum. Üşüme kontrolü içinde el, ayak, kol falan bakmayın. Göğsüne veya sırtına dokunun. Oralar sıcaksa sıkıntı yok.