Arkadaşlar bebeğim 1 ay 19 günlük yaklaşık 20-25 gündür gündüz Hiç uyumuyor daha sonrasında uykusu aştığı için ağlama krizine giriyor her yolu denedim ne varsa denedim uyanıklık süresini takip ettim yapabildiğim herşeyi yaptım ama yine de uyumuyor sabah 6-7 gibi kalkıyor gece uykusuna kadar uyumuyor bu yüzden doktora götürmeyi düşünüyorum bu sebepten doktora giden var mi veya aynı durumu yaşayıp sonra düzelen