Yalin hayir ikisinde de seker yok. İcerikleri gayet temiz mamalar. Ozellikle 1 numaralar icin soyluyorum.
cansubrldmr aptamilin yeni cikan kutusunu alabilirsiniz. İcerigini daha guzel hake getirdiklerini belirtiyorlar. Kizima yaklasik 7 aydir aptamil kullaniyoruz. Kaka yapımı duzenli ve baska mamayi asla kabullenmiyor. Kilo alimi da gayet iyi👍🏼