Merhaba 41 günlüğüz bebegim aksamları inanılmaz kriz geciriyor resmen cok fazla gazı oluyor sab simplex ve bio gaia kullanıyoruz kolik masajı yapıyorum hergün dusunu aldırıyorum ben kendim humana kimyonlu rezene cayı içiyorum daha ne yapacagım bilmiyorum çare bulan varmı ne zaman gececek bu günler😔