F_e_t645 Oğlum idrarı çok az bn başta çok emmiyor mu acaba diyordum bugün kakası çoğaldı 5 kez yaptı bn internetten araştırdım ishal olduklrinda çiş azalması oluyormuş yarın Dr. Arayıp soracağım başına gelen oldumu endişeleniyorum
SB_ F_e_t645 yeni doğduğunda benim kızımda çok kaka yapıyordu günde 5-6 kez şimdi sadece 1 kere yapiyor ben normal diye düşündüm Ama bence karnı duymasa kakada yapmaz İçiniz rahat edecekse yinede doktora sorun
Oykuaygun F_e_t645 2 defa geldi hemde. Sonuncusunda 2.5 aylıktı günde 5-6 ya çıkmıştı günlük kaka sayısı. İlaç vermek istemedim. Su kaybettiği için bol su vermeye çalıştım. 2 haftada geçti. Şuan günde 1 yada 2 defa yapıyor
F_e_t645 SB_ Aslında kakası sıvı gibiydi dr geçen hafta sordum anne sütü ile beslenen bebeklerde normal dedi içinde topurcykler var
F_e_t645 Oykuaygun Şu iciremiyorum biboran almıyor kaşıkla agzinden gericikariyir cevremdeklir şekerli su ver dedi bna saçma geldi
SB_ F_e_t645 aynı bizimkide öyle 2,5 aylık oldu halen aynı kaka şekli Sadece emziriyorum mama felan vermiyorum
Oykuaygun F_e_t645 şekerli su memeyi alması için su içmesi için değil ki. İçi daha çok yanar hem sakın vermeyin. Emiyorsan bol bol emzir. İlk ishalinde hastanede yatmıştı. Sadece bol bol emzir zamanla geçecek dedi ilaç vs vermedi
Fatmasagirli F_e_t645 suyu benim oğlumda biberon ile almıyor yatar vaziyetteyken bir kaç damla ben biberonun ucuyla ağzını sıkıyorum