Hanımlar kızım 2800 dogdu şuanda 5Ay 10 günlük kilosu 6100 gram boyu 4 aylıkken 68 cm di doktorun biri kilosu biraz az diyor biride iyi diyor arada kaldım 4+20 günlükken 20 günde sadcee 60 gram aldıgı için ek gıdaya başlayalım az az dedi bugun tadımlardan sonra ögüne başladık daha yeni sizce kilosu iyi mi sizin bebekler nasıl doktorlarınız ne diyor (amacım asla kıyas degil sadece hangi doktora inanacagımı şaşırdım )