1prensesannesi24 Biz 6.hastalık geçirirken boğazları da kızarmıştı. Ateşimiz de 39,5a kadar çıkmıştı çok korkmuştum ben de ilk kez ateşlenince. Sonra birden geçti. Hiç korkmayın 3.ü günden sonra birseyi kalmaz inşallah. Ateş düşünce boğazı da düzelmişti ve hafif döküntü olmuştu. Yapabileceğiniz tek şey ateşi kontrol altında tutmak. Çok yüksek dereceleri göründe doktora havale geçirir diye korkuyorum demiştim. O da havale geçirecek olduktan sonra 37yle bile geçirir demişti. Yani siz de yüksek görünce korkmayın diye yazıyorum 6.hastalıksa eğer baya yükseliyor çünkü ateş. Bol bol temiz hava , sıvı ve ılık duş. Gelmiş geçmiş olsun inşallah🌼