Annelinka1 Bir hafta on gün önce yüksek ateş kusma ile hastaneye gittik serum ve kanına bakıldı şimdi gene grip oldu grip olamamıştı doktora tekrar götürüp test yaptırsam mı
Selimustafa Annelinka1 aynı şeyi bende yaşıyorum şuan. 10 gün çekti kusma ateş penisilin verdi antibiyotik kanda da enfeksiyon vardı. Üç gundur çok iyiydi bugün ateş 39 buçuk oldu . Bugün doktorunuzla görüştüm kovid değil de ortada çok farklı bı salgın var yarın tekrar gel görüşelim dedi
Annelinka1 Selimustafa bende götürürüm yarın olmadı gene kan alacaklar ama mecbur yoksa anlaşılmaz ki