Fun çok haklısınız ama ilk cevabınız bu kadar müdahale etmeyin hee başına gelende anne kucağına gelmesin tarzı bi şeydi ben de yani o an yavrum içgüdüsel olarak boynunu büktü ve tabi ki bi çocuğu sen veya ben oyum hamuru gibi evirip çeviremeyiz kendi mizacı genetik aktarımlar var 13 aylık bir bebekten bahsederken bu kadar duygusal yaklaşmam normal diye düşündüm aslında sorgulamam gereken kendim ve tavrım asla değildi sizin cevabınız beni kendimi de sorgulamaya sürüklediği için vicdani rahatsızlık duydum yoksa zaten okunan hiçbir şey benim oğlum üzerinde uygulanabilir olmadı koliktik ağlama krizleri peşinden süregelen yığınla sıkıntı acaba oğlum hep ağlayan bi bebek mi olacak diye düşünürken bu insancıl tavrı beni çok mutlu ediyordu. İyi niyetinizden asla şüphem yok ama annelik gerçekten yavrunla büyümek bunu anladım o açıdan sizin yazdığınız bana yük olmaktan öteye gitmedi