mom--98 oyy kıyamam ya☺️ Sizi o kadar iyi anlıyorumki🙏benim kızımda herkese yanaşır bazen bazı çocuklar yüz vermiyor, bir tuhaf oluyor çocuğum sanki üzülüyor bende içten ona üzülüyorum Allahım anne olmak ne zormuş😢 Şunu söylemek istiyorum hayatın gerçekleriyle karşılaşıyorlar aslında bence . Herkes birbirini sevmek ,oynamak zorunda değil bazen zarar görüyorsun bazen zarar veriyorsun hepsini daha bebeklikten yaşamaya başlıyorsun🙏 İnsancıl tavrı öyle bozulmaz bizler büyütütoruz onları her zaman güçlü, sevgi dolu yeri geldiğinde hakkını savunan biri olması, düştüğünde kalkmasını öğretmek bizlerin elinde❤️ Ahh sağlıkla mutlulukla büyüsünler ayaklarına taş değmesin 😢🙏