Rkncvn8 Merhaba arkadaşlar benim 11 aylik oğlum var 7.500 kilo 6 7 ay takip sonrası kilosunun değişmemesi üzere similac High eneryg maması verildi. Daha önce kullanan var mı aranızda ? Yararlı mı ya da yan etkileri var mı ? 😊