Kızlar 13 agustosta bime 3 yas ve üzeri icin ışıklı scooter gelicek daha önce xiamoi markaninkini gordüm begendim ancak aşırı pahalidi almayi düşünmedim sonra bu çıktı karşıma almayi düşünüyorum ayni ozelliklerde hemen hemen sizler düşünür musunuz almayi 3.yas alti bebekler de kullaniyormus